Vragen 2020-10-26T13:27:23+00:00

Helpdesk

Door de invoering van de NIPT (TRIDENT-2) is er veel veranderd voor de verloskundig zorgverleners prenatale screening.  De meest gestelde vragen hebben we voor u verzameld en vindt u op deze website.

De Peridos helpdesk is uitsluitend per e-mail te bereiken: helpdesk@peridos.nl of vul het formulier in. Zij zullen op werkdagen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

U kunt hier terecht als het gaat om:

  • fout ingevoerde BSN of geboortedatum, vul dan het helpdeskformulier in.
  • notificatie e-mails
  • wanneer cliënt selectie niet lukt
  • vragen over uitslagbrieven
  • technische problemen (m.b.t. opslaan of printen van formulieren)

Voor vragen over de uitslag van de NIPT, kunt u rechtstreeks contact opnemen met het NIPT laboratorium:
T. 020-4440747 (secretariaat Genoomdiagnostiek).
E. NIPT_klingen@amsterdamumc.nl

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met medewerkers van de SPSAO.
T. 020-5662357 of 020-5661105.
E. spsao@amsterdamumc.nl